luni, 11 aprilie 2011

GÂNDUL ... "Scrisoare" către Dumnezeu !

ACUM, nu-i decât IERI, care se transformă în MÂINE !!
În Viaţă, învăţăm multe. Dar, eu "am prins" perioada când SE DOREA să învăţ A FI OM ! Ori, dacă mă înşel, şi probabil MĂ ÎNŞEL (!), poate că erau ALTE METODE. Acum, pe "VIZIBIL ... înainte", cel puţin, la "noi" în ţară, este utilizată metoda:
Ce am cu capra ? Să MOARĂ ... vecinul ! (căci ..., "poluează")
Pur şi simplu, nu mai suntem INVITAŢI afară din Ţară, AFARĂ din Viaţă ! Ni "s-au creat" ... toate condiţiile. Doar că ... "suntem bătuţi în CAP" încăpăţânării "ORTODOXE": credinciosul ortodox ESTE (spun unii !) CEL MAI ... TOLERANT ! Eu cred mai degrabă, că este cel mai prost instruit ! Şi nu mă refer la ADEVĂRAŢII CREŞTINI ORTODOXI, ci la cei ... de mântuială ! De ... MÂNTUIALĂ !
La cei care, vajnici îmbisericiţi, "merg" de se spovedesc (unii ... mai merg !) pentru că ... aşa-i tradiţia. "Merg" de îşi iau AGHIASMA, tot pentru că aşa-i tradiţia. "Merg" la Biserică, dacă merg, doar de sărbători (TRAI neneacă ... pe distracţie ! Cât mai multe, ... fără număr, Să TOT FIE, într-o VESELIE !), la botezuri (se "distrează" şi ei, deh!, ca tot omul), nunţi (idem), decese (ibidem) şi alte ... necazuri.
Tot de mântuială, mai suntem unii, care "uită" să mai treacă pe la Biserică !
Tot de mântuială, şi cei ce MERG ... ÎN VĂZUL LUMII !
Iar ..., LEGIC şi LOGIC, toleranţa este de fapt, ... de mântuială !
În final, suntem repartizaţi, prin FAPTE ..., la Turma corespunzătoare ! Abia la Final, unii încearcă să "dreagă busuiocul" ! Şi până la FINAL, nu vor înţelege că, de fapt, nici nu au apucat să-şi urce prima treaptă a ÎNDUMNEZEIRII !!! 
Iar noi, acceptăm orbeşte, căci "turmă suntem", înrăindu-ne după exemplul "lor", al celor care NU NE CONDUC ... SLUJINDU-NE, ci ..., transformându-ne în sclavi ! Ne "îndoctrinăm" acceptării MINCIUNII.
~

  GÂNDUL ... "Scrisoare" către Dumnezeu ! - *ACUM, nu-i decât IERI, care se transformă în MÂINE !!* În Viaţă, învăţăm multe. Dar, eu "am prins" perioada când SE DOREA să învăţ A FI OM ! Ori, dacă mă... 
Cu 43 minute în urmă
~ 
   Viata Vesnica... - Bucurativa de Moarte ! Ca Moartea este vesnica in adormirea trupului si apoi iertarii de pacate , si conditionare de cele Trupeste! 
Cu 2 luni în urmă
Desigur, acest Blogger este Bine intenţionat ! Personal, nu îl cunosc, dar, strădaniile sale de CONŞTIENTIZARE a noastră înspre CELE VEŞNICE, (deşi, uneori cu mici scăpări estetice) l-au îndemnat, uneori ... SĂ FORŢEZE NOTA ! ESTE Semenul meu, este Semenul nostru şi, poate pentru STATUTUL pe care şi-l revendică (Preot !), era suficientă utilizarea preferenţială, din partea domniei sale, a cuvântului Frate, căci, TOŢI SUNTEM FRAŢI !!!
Îmi pare rău că am avut cu dumnealui, mici neînţelegeri ! Cred că amândoi am greşit, cred că amândurora, Dumnezeu ne-a POVĂŢUIT prin ... atitudinile reciproce. Tot ce REPROŞĂM altora, ne aparţine, MAI ÎNTÂI ... nouă înşine ! Eu, reproşând altora, uzul IMPUNERII, înseamnă că ori l-am avut, ori îl am, eu însumi ! Micile "dispute" devin prin Conştientizare, Recunoaştere, ASUMARE, ... micile noastre Trăiri = TREPTE înspre Dumnezeu.
Vă MULŢUMESC, frate Pr. Gheorghe CAZACU !
 
Dumnezeu să ne Binecuvânteze, întru SLAVA SA !
~
Timpul în care "voi tăcea", voi citi la prieteni:

A. P. Cehov – Viaţa e minunată!  (Ioan Usca ... 1); Un dar special- poveste!, (partea 1a, Lavinia); Un dar special- poveste!, (partea a 2a, Lavinia); Sub semnul fatalităţii  (Ioan Usca ... 2); Ritualul meu de lectură  (Ioan Usca ... 3); Timpuri noi  (Ioan Usca ... 4);  Influenţat…  (Ioan Usca ... 5); Comentarii la Apocalipsa – 1
, (I. S. Usca ~ 1); Razbunarea, arma prostului?, la doamna disa; ...; firea omului distructiva  la Luciana; Vorbe despre acceptare - la doamna Dana pe Fii fericit, e intaia indatorire!; a

Atunci când nu-ţi mai aparţii, TIMPUL este greu de drămuit, greu de folosit ... bilateral. 
Grija pentru Ştefania nu are cum să scadă, ci, mai degrabă TREBUIE SĂ CREASCĂ. 
Are 5 anişori, iar aseară SE RUGA la Iconiţe: 
Să vină mama ! Te rog, să vină Mama ! Să vină Mama ! Te rog ! Să vină Mama, să vină MAMA, te rog ! 
OH ! Doamne Dumnezeule ! 
Asta înseamnă că se simte neglijată, asta înseamnă că EU am dezamăgit-o, că nu-i acord TOATĂ atenţia mea ! 
I-am spus că mama nu mai poate veni, că este la Dumnezeu şi ne aşteaptă; că, de fapt, Dumnezeu ne aşteaptă pe toţi să venim la EL. 
Ce puteam să-i spun ? Şi ..., să nu fie minciună ? 
Eu ASTA CRED, dar, nu ştiu ce poate ea să înţeleagă ! Mi-e teamă să nu perceapă mesajul meu eronat ! 
Trebuie să avem RĂBDARE, conştientizat ! Conştientizat ca toate CELE, pe care, nu le putem avea DACĂ nu le ŞI conştientizăm ! 
Eu, în relaţia cu fiica mea, AM PIERDUT aproape 9 luni de zile de COMUNICARE ! "Graţie ... înţelepciunii" rudelor ei, din partea mamei, CARE AU REŢINUT-O CU FORŢA, împotriva ... FIRII ! 

Vai şi AMAR, de cei care divorţează şi AU COPII ! 
Însă, în cazul meu şi, MAI ALES al fetiţei mele, Ştefania, Dumnezeu AŞA A HOTĂRÂT: să ne lipsească PE mine şi pe Ştefania, de "CONCRETUL" Mihaela, MAMA ei şi SOŢIA mea ! 
"Rudele", mai degrabă s-au dovedit a se comporta ca nişte duşmani, CĂCI, au folosit IMPUNEREA "Voii LOR" ! 
Şi continuă să SE BĂLĂCEASCĂ în MINCIUNĂ ! Căci ... ori nu-şi dau seama CE RĂU AU FĂCUT (LIPSA Conştientizării ASUPRA Faptelor proprii !), ori ..., ca "de obicei" = este mai comod, să rămâi ÎN Starea "aleasă" ! Căci, EI AU ALES ! După o anumită VÂRSTĂ, oricât de PROST educat ai fi (cu INTENŢIA altora, adică !), Dumnezeu ESTE Prezent, prin "Îngerii Protectori, Îngerii Sfătuitori etc." (care AU INTERVENŢII indirecte !). 
NIMENI, chiar şi ATEII înverşunaţi, nu SCAPĂ de ... "periere", dar ... "Liberul arbitru" le dă "Şansa" SFIDĂRII ! 

Cornelius, :) 
PS: Vă mulţumesc, domnişoară Lavinia
PS2: vezi ultima postare pe ElaEL ! Îţi MULŢUMESC ..., pentru CONTRIBUŢIE (indirectă !).
~
Poate că, DACĂ AR MAI FI TIMP ...
~  
însă, ne-mai-fiind, poate că va fi o continuare.
Deci, acum, e virgulă !,
~  

ACUM
nu-i decât 
IERI
care se transformă în 
MÂINE

Cornelius, :)

3 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

"ACUM, nu-i decât IERI, care se transformă în MÂINE !!" CAT DE REALA ESTE ACEASTA FRAZA :)

DoarATAT spunea...

Îţi mulţumesc, Lavinia !
Vă Mulţumesc ..., ÎNGERII mei păzitori !
Îţi MULŢUMESC Doamne Iisuse Hristoase !
SLAVĂ LUI Dumnezeu !
Amin.
~
Cornelius, :)
PS: Pas cu pas ! (Ce "m-aş fi făcut", fără OGLINZILE mele ?)
(la începuturile mele de blogger, răspundeam la comentariile primite la mine, doar la mine, FĂRĂ să mai fac şi O VIZITĂ măcar, la interlocutor "Acasă"; acum, este invers: deja am citit pe celălalt, "sosit" după acesta, însă, de răspuns ..., abia ACUM am revenit la mine !)
~,

DoarATAT spunea...

Da, Lavinia !
Ieri, Azi, Mâine, este de fapt UN TOT, care se află în permanentă TRANSFORMARE.
Noi credem că "Trecutul" s-a dus !
ESTE MAI ACTIV ... ca niciodată !
Noi credem că Viitorul "există" ! NOI înşine SUNTEM "Viitorul", prin CEEA CE FACEM altora !
Noi credem că TRĂIM, în Prezent, însă, acest "PREZENT", este mult mai mic, decât O CLIPĂ, deşi poate avea ANI ÎN CÂRCA ! (atunci când "trăim" FĂRĂ de Dumnezeu !)
Dar, este suficientă O CLIPĂ CU Dumnezeu, pentru a fi ... nemuritor !
"Clipa mea", NU a sosit încă, dar ... URC ÎNSPRE EA, "adăugând" CLIPĂ DE CLIPĂ, de TRĂIRI ale Clipei !
~
NU ŞTIU CUM VA FI !
Dar, deja ŞTIU cum AR PUTEA FI: doar prin IUBIREA de DAR !
A MAMEI !
A Fiului !
A Tatălui !
A Sfântului Duh !
A Sfinţilor, Îngerilor (şi nu numai), activi ... îndumnezeirii noastre ASUMATE ne silnic !
~
Cornelius, :)
PS: ... a noastră înşine, UNII ALTORA ! ~,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei