marți, 12 iulie 2011

Dialog la distanţă !

Dialog la distanţă !
118-9=109 agrafe ! Foarte multe ... "Oglinzi", trebuie ori să mai reduc din ele, ori să mi le aşez pe "zone de afinităţi". Astăzi când am deschis, "patinând" pe [Lista de lecturi - Blogger], mi-a atras atenţia un titlu de postare:
~
"Bună Ziua, Lavii ! (A£avinia IµÑ—з) 

Să ştii doar că lucrurile nu sunt chiar aşa simple ! 
Eu am fost mai întâi ateu (totuşi, pentru că aveam raţiune, mă consideram 50%; nu am alergat pentru 1% în plus, nici de o parte, nici de cealaltă ! ... eram ceea ce am primit !) 
Apoi, a venit 1989, decembrie. În "Piaţă", m-am descătuşat de anumite confuzii. 
Într-o zi (seară de fapt; mă îndreptam înspre Piaţa Universităţii) m-am adresat către Dumnezeu. Ştiam că nu direct, ci prin intermediari (îngeri !) o pot face. Simţeam că nu sunt prea curat. Mi l-am imaginat ca pe o persoană ! L-am rugat ! Şi eram sigur că voi primi răspuns ! Şi am primit. 
De atunci, nu sunt mulţumit deloc de mine: nu pot să mă apropii, cât mi-aş dori ... de aproape. 
Pierd încă mult timp ... cu altele ! Ştiu. 
De fapt, a te apropia ... cred că înseamnă să STAI, mai mereu, cu gândul la Dumnezeu ! 
Dar să şi faci ceva ! 
Încă nu am găsit ceea ce ar trebui să fac eu ! Eu însumi, pentru mine în primul rând: pentru a putea să dăruiesc şi altora, cât mai eficient, cât mai benefic. 
De aceea, pentru că tot intru în Virtual, mi s-a părut firesc ~ schimbul informaţional ! În timp, mi-am găsit mulţi ... Prieteni (bine ... "discutabil"; sunt de acord), dar şi un "soi de program" personal: Oglinzile mele = ceilalţi !!! În mare, se rezumă la câteva "funcţii": 
 
- tot ce văd la ceilalţi, îmi aparţine şi mie ... mănuşă ! 
- mi i-am ales pe sprânceană, după propriile afinităţi (şi încă ... "se lucrează, la greu" !) 
- fiecare are propriile "libertăţi", propriul "drum" în Drum ! 
- fiecare, în funcţie de ceea ce i s-a dat (şi, din ceea ce i s-a dat, atât cât a primit) este răspunzător de faptele proprii, dar şi de ... efectele produse celorlalţi. 
 
Mă opresc, pentru că mă apropii de 1800 de "caractere". 

Cornelius, :) " 
Desigur, în grabă (desigur că în grabă ! :) ), am avut şi o micuţă greşeală: în loc de 
 am "redactat" A£avinia IµÑ—з ! Uitasem să modific, după introducerea diacriticelor (Diacritice şi traduceri = http://srv.diacritice.com/
Deoarece îmi doream un "semn de carte", am scris "o postare" ! 
(Acum, ar trebui să-mi cer scuze) 
Articolul, ca orice articol, merită a fi citit ! 
În funcţie de afinităţi, de dorinţe, de multe altele, fiecare îşi alege câteva persoane cu care să comunice. 
Arar însă, poate să "culeagă" şi din "împrejurimi". 
Confuzia mea, până astăzi (mulţumesc domnişoarei Lavinia !), era în adresabilitate: 
-- eu mă "adresam" către Blog (bineînţeles, exagerând !), mai mult decât (cum este şi firesc) ... semnatarului ! 
Mea Culpa ! 
~~
În altă ordine de idei, deja am cam înţeles "componentele" Traseului (la care mă "zbat", din noiembrie 2010 !)
Era foarte simplu, de altfel: va include "dorinţa", adică cei cu care vreau să comunic ! Dar şi cei care, chiar dacă nu au timp şi de mine, pot afla eu de la dumnealor ... vrute şi nevrute !
Dar, special, ca un "mini Traseu", include "împlinirea", adică cei cu care întradevăr comunic.
Iar, ca "auto urechiala" ... restul, sunt evident (asta este, din păcate !): Zone "de balast".
~
Dialog la distanţă: 1
~

Dialog la distanţă
Dialog la distanţă

Cornelius, :)
~
Traseu:
De citit:
Dicţionar:
~,  

Am revenit, domnişoară £avinia εїз. Mai devreme (din grabă), v-am redactat greşit numele: îmi cer Iertare ! Mie nu-mi displac, comentariile fluviu. Însă, dacă doriţi altfel, pe viitor pot face trimitere către un comentariu*postare, în felul următor: 
Bună Ziua ! Doamnei (sau domnului) X ! 

"Blablabla", adică spun totuşi două vorbe despre articol, apoi, o părere mai în "detaliu", o pot preciza prin sintagma (LINK) : "la mine"; "aici"; "vă invit" 

Exemplu: 
Bun ziua, domnişoarei £avinia εїз

Să ştiţi că lucrurile nu sunt chiar aşa simple ! 
Eu am fost mai întâi ateu ! Apoi, evenimentele din 1989 mi-au declanşat şi mie "Schimbarea" ! 
Desigur însă că, un comentariu de bun simţ (adică scurt !) nu poate include o multitudine de aspecte. 
V-am răspuns "provocării", mai pe larg, la mine
Doamne ajută ! 

Cornelius, :)
~

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Am revenit, domnişoară £avinia εїз. Mai devreme (din grabă), v-am redactat greşit numele: îmi cer Iertare ! Mie nu-mi displac, comentariile fluviu. Însă, dacă doriţi altfel, pe viitor pot face trimitere către un comentariu*postare, în felul următor:
Bună Ziua ! Doamnei (sau domnului) X !
~
"Blablabla", adică spun totuşi două vorbe despre articol, apoi, o părere mai în "detaliu", o pot preciza prin sintagma (LINK) : "la mine"; "aici"; "vă invit"
~
Exemplu:
Bun ziua, domnişoarei £avinia εїз !
~
Să ştiţi că lucrurile nu sunt chiar aşa simple !
Eu am fost mai întâi ateu ! Apoi, evenimentele din 1989 mi-au declanşat şi mie "Schimbarea" !
Desigur însă că, un comentariu de bun simţ (adică scurt !) nu poate include o multitudine de aspecte.
V-am răspuns "provocării", mai pe larg, la mine !
Doamne ajută !
~
Cornelius, :)

DoarATAT spunea...

Am revenit, domnişoară £avinia εїз. Mai devreme (din grabă), v-am redactat greşit numele: îmi cer Iertare ! Mie nu-mi displac, comentariile fluviu. Însă, dacă doriţi altfel, pe viitor pot face trimitere către un comentariu*postare, în felul următor:
Bună Ziua ! Doamnei (sau domnului) X !
~
"Blablabla", adică spun totuşi două vorbe despre articol, apoi, o părere mai în "detaliu", o pot preciza prin sintagma (LINK) : "la mine"; "aici"; "vă invit"
~
Exemplu:
Bun ziua, domnişoarei £avinia εїз !
~
Să ştiţi că lucrurile nu sunt chiar aşa simple !
Eu am fost mai întâi ateu ! Apoi, evenimentele din 1989 mi-au declanşat şi mie "Schimbarea" !
Desigur însă că, un comentariu de bun simţ (adică scurt !) nu poate include o multitudine de aspecte.
V-am răspuns "provocării", mai pe larg, la mine !
Doamne ajută !
~
Cornelius, :)

DoarATAT spunea...

Am verificat:
in primul comment, link-ul NU FUNCTIONA !
Intr-al doilea DA !
Eu deci, voi trimite domnisoarei Lavinia, bineinteles pe cel de al doilea !
Bine ca "mi-a venit: sa verific ! si bine ca am ascultat de Intuitie, ca de obicei !
~
Cornelius, :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei