duminică, 11 octombrie 2009

Ultima "incercare"

~
Domnului Dumitru Negoita !
Va reamintesc un "fragment din propria dvs. descriere: "Neavand idei de ... TURMA, Nu ma tem decat ... Doar de ... MINCIUNA. "
~
DoarATAT spunea...
"
"Buna ziua ! (11.10.2009.7~14:16)
Stimabile PRIETEN[i]E cu MORAL[u]ITATE:
Eu am adresa: Blog: CORNELIUS ROSCA !
"Avatarul+Pseudonimul" au adresa :(deoarece e prea lunga, am s-o impart in doua...):
http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721.
http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721
Aceasta "adresa" apare ATUNCI cand SE doreste verificarea "AVATARULUI/Pseudonim", se aseaza "sageata" sau "mana" cu mouse-ul, PESTE "avatar SAU pseudonim", IAR pe "bara de jos", in stanga, in dreptul "Done"---apare "Adresa". In acest fel, II PUTETI VERIFICA pe toti cei care comenteaza la dvs. !!!
~
Adresa dvs. de blog ESTE:
MORAL[U]ITATE: http://moraluitate.blogspot.com/;
SALUT PRIETEN(I)E: http://dumitrunegoitza.blogspot.com/,
DAR AMANDOUA au O SINGURA ADRESA pentru perechea AVATAR/Pseudonim:
http://www.blogger.com/profile/04016432241670869791 !
Dar eu sunt SIGUR ca deja STIATI toate aceste "aspecte marunte", care FORMEAZA sau DEFORMEAZA Prietenii !!!
~
Din IUNIE de cand SUNT "Clonat", am anuntat PE TOATE Blogurile mele (IATA: sunt 5 luni de atunci), pentru CA sa nu zica "cineva" ca n-a stiut, iar pe multi, I-am atentionat si la modul DIRECT, la ei pe Blog.
Deoarece INCA va consider prietenul meu, SUNT sigur ca v-am avertizat SI PE DVS. ... chiar la dvs. "acasa" (adica pe blogurile dvs.).
~
Tocmai am REPETAT acum AVERTIZAREA !
~
Dar, daca dumneavoastra DORITI sa FITI si cu "mine", si cu "cel care ma Cloneaza", va asigur CA NU ESTE POSIBIL, DECAT ca DUPLICITAR !!!
~
La rubrica dvs. "Persoane Interesate", am reintrat, pentru O SCURTA perioada, ca sa va fie MAI USOR sa ALEGETI :
Ori eu (din Oct. 2008), ori "Clona mea" (din Iunie 2009).
~
~~~:"ACTIVITATEA" (de defaimare ...) a CELUI care imi FURA cu nerusinare VIATA,
SAU:
~~~: "Continuarea unei prietenii ce incepuse sa se infiripe" !
~
Acum va RASPUND, la "o nelamurire" de-a dvs.:
DA, am rude in BUZAU !
De acolo este SOTIA mea !
~
Va rog din SUFLET, sa alegeti CALAUZIT de urarea mea:
Fie-mi Doamne dupa Voia TA !
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
Fie-ne VIATA dupa Voia TA Doamne Dumnezeule !
Amin.
~

la 11.10.2009.7~15:05
(adica dupa aproape O ORA) !"

11.10.2009 15:06:00
~
Va doresc la toti: "Multa sanatate si intelepciune" !!!
~
~
Domnia sa a mai adaugat un articol pe "Blogul sau":
http://moraluitate.blogspot.com/2009/10/moraluitate-salut-prietenie.html, cu titlul:
Am indraznit sa "comentez" si aici, urmatoarele:
:
"Draga "Maestre", VA ROG sa cititi cu foarte MARE atentie, comentariul meu de la articolul precedent.
Va multumesc !
~
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
~
la 11.10.2009.7~15:35 "
~
11.10.2009 15:36:00
~

Un comentariu:

Dumitru K. Negoita spunea...

Intrearea mea se referea la ceea ce stiam de la dv.Astazi si acum abia m-am lamurit.Mica sau marea problema este ca, am incercat sa sterg pe cel care este pe blogul meu si care v-a macinat de cateva luni.Iar eu, naiv din fire, crezand doar ca,Dumnezeu ma poate apara de duplicitari.
Cu toate acestea am incercat sa ma si sa-l instrainez pe, duplicitar, de pe blog, dar n-am reusit,poate de vina sunt cunostintele mele in acest domeniu, ori ... cand ma voi dezaglomera de problemele ce le am, voi apela la ajutoare.Pana atunci:
Va doresc liniste si numai bine.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei