vineri, 18 decembrie 2009

Drag Prieten ... "cyaroby"

Buna Ziua ! Iti multumesc pentru ca EXISTI ! Adu-ti aminte in ce perioada a (mea) am intrerupt ID-ul tau: cam de 4-5 sau chiar 6 luni. Eram suparat si CONFUZ !
~
ACUM te rog:
:
a) trimite-l TU -(ID-ul)(deci NE tutuim ... ca doi Prieteni !) ~ eu habar'n-am cum ... si NU vreau sa apelez ... la Mirela, fata sotiei mele.
b) Tu "cyaroby" mi-ai adus aminte CA NU SUNT Singurul Roman in Tara asta (iti multumesc ... pentru repros, desigur ... MAI SUNT SI ALTII !), deci ... sa ma ierti,
c) Tu "cyaroby" ... mi-ai ADUS AMINTE (deci ... sa ma ierti) ca EXISTA, iata:
un ... acum 20 de ani (te rog sa ma ierti, dar eu ... cam de mult ... STAU in afara timpului), ceea ce inseamna implicit ca EXISTA ... de asemenea :
:
un ACUM (peste) ... 2000 de ani ... de la DESCOPERIREA Daruita de Dumnezeu OAMENILOR, prin FIUL ! ! (... sa-mi fie RUSINE, mereu UIT ... !)
...
Cine-si UITA ... Trecutul ... risca sa-l REPETE !
d) eu NU te-am uitat ... doar TE-AM PROTEJAT !!
e) TE ROG deci: ... voi comenta articole Zilele si ideile unui om obisnuit! atata timp cat vei ramane " http://www.blogger.com/profile/13296104753213565874 " - adica Adresa TA de Profil.
f) eu voi plasa doar o cifra (a numarului Blogului meu unde vei gasi comentariul meu, referitor la articolul tau). La mine va fi Postare (articol) ... mai vorbim AMANUNTE dupa ce ne redeschidem CALEA messengerului !
~
Sa fi CUMINTE si sa nu uiti o clipa SA-TI Iubesti PARINTII (inclusiv ... cei spirituali) !
~
acum, pentru orice eventualitate ... iti urez:
:
Dumnezeu sa te binecuvanteze ! Pe tine si pe TOTI ai tai !
Sarbatori Fericite !
SA AI Un An Nou PLIN de Belsug si de Fapte BUNE placute Voii Divine !
Doamne Ajuta ! Amin.
~,

2 comentarii:

Unknown spunea...

salut! iti las id-ulmeu! mesaros_robert90@yahoo.com

DoarATAT spunea...

La Mulţi Ani !
Imi cer Iertare ! ... eu vă dădusem IGNORE ! (era intr-o perioadă confuză ... de-a mea; dvs. NU ATI AVUT nici-o ... vină !).
~
Vă Doresc dumneavoastră si Familiei dvs. ...
Un AN NOU Minunat ! La Mulţi Ani !
~,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei