luni, 4 ianuarie 2010

Iertare, IERTARE ... si Mantuire !

UpDate la 14 Ianuarie 2011 !
Se înlocuieşte eticheta "amici-?-sau-Prieteni" cu eticheta Prieten-Prietenie; se adaugă eticheta altele
~ *** ~
La Mulţi Ani ! Vă doresc un AN NOU Minunat ! Să căutăm să aflăm şi să fim IN Voia lui Dumnezeu !
~
De Crăciun mi-a intrat "un Troian şi doi infecţi" ... şi am ratat, NU doar AICI, să acord la rândul meu ... URĂRILE mele din Inimă ! Am fost supărat, mi-a "trecut" ... dar urări NU am mai fost în stare să dau ...LA NIMENI din Virtual ! Pentru că - nu sunt singurul - am Bloguri şi dincolo de Portalurile Ning, unde, de asemenea ... am tăcut. Dar, mă doare.
~
Meditând la "incident" - căci pentru mine nimic NU este întâmplător, ci TOTUL se întâmplă CU Voia lui Dumnezeu - mi-am dat seama ... cât TIMP "pierd", cât Timp "mi-l fur singur" de la dialogul cu Dumnezeu, numit RUGĂCIUNE (şi participare la Slujbe în Biserică !).
De aceea m-am Hotărat ... că NU ştiu Ce Să FAC !! (?).
- am vrut să IES definitiv din Virtual (şi încă vreau)
- dar ... ce fel de "Prieten" m-aş fi dovedit ? De fapt (şi mi-am REdefinit, a câta oară (?)) ... chiar AM ... în Virtual PRIETENI ?? Incă mă lupt cu mine însumi. (scriu "în direct" aşa că s-ar putea să mă repet). Ca atare, acest mesaj îl voi concepe pentru TOATĂ Lumea din VIRTUAL.
- Iertaţi-mă, dar NU POT să vă părăsesc ! În schimb ... VREAU (sic.) ... certitudini.
- Să ... mă caute ... ORICINE ... din Virtual, să pot să-i strâng mâna ... ca unui FRATE, sau SURORI. VĂ ROG !
- E chiar AŞA de GREU, sau "Imposibil" ... CA SĂ NE ÎNTÂLNIM pe Viu ???
- După care ... să ne CONFIRMĂM reciproc ... existenţa ???
~
DA . Există confuzie ! Da, dincolo de acest "stil Ning" SUNT ACUZAT ... că aş fi DUPLICITAR !!!
~
Pot să-mi CRESC gradul de AUSTERITATE ... Foarte MULT ! Pentru că POT !! ... şi de fapt, pentru că ... mi-am pierdut TIMPUL (nu doar 54 de ani de MORT) ... de când mă ştiu, EU am avut ALT Timp. Gata ... ORICE, de acum încolo, va fi Doar DUMNEZEU !
~
Vă rog să-mi iertaţi cuvintele nesăbuite. Cele de acum. Cele dinTotdeauna.
Eu NU sunt Dumnezeu ! Eu NU vorbesc în NUMELE Lui ! Eu NU sunt trimis de Dumnezeu !
Eu DoarATAT ... continui să-L caut PRETUTINDENI ... omeneşte ! De aceea vă rog să mă iertaţi, dacă uneori, comentând, sau "concepând" articole, mânjesc în vreun fel ... BOGĂŢIA SPIRITUALĂ a Omenirii.
Eu DoarATAT, vreau ... să COMUNIC măcar cu OAMENII, dacă NU merit ÎNCĂ ... deplin, IUBIREA Infinită DE LA Dumnezeu !
Eu cred că ACEASTĂ Iubire se revarsă pentru TOŢI, la fel de EGAL. Noi înşine O RESPINGEM mai mult sau mai puţin. Unii (Dumnezeu să-i ierte şi să-i Lumineze ! ) chiar, Orbiţi TRUFAŞ, o resping ... COMPLET.
~
Cine sunt eu ?
Cine sunteti VOI ?
~
Vă mulţumesc pentru că ... EXISTĂM !
Doamne ajută !
Amin.
~, la 12:07
~
Up Date la 14.02.2010.7~19:37
Tocmai am comentat la doamna AMIRA :
:
Bună Ziua !
Doamnei AMIRA !
~
Vă doresc (încă o dată) Un AN NOU Minunat ! La Mulţi Ani ! ... cu Sănătate !
~
Bine că NU aţi ... continuat "polemica" ... amândoi aveţi dreptate !
~
În 1997 ... am făcut primele 3 grade ... la radiestezie. Le-am repetat de cel puţin 10 ori ... dar "ceva" mă ţinea în loc ! (încă mă "ţine")...şi nu am mai "avansat" ... deşi ... am "înaintat" !
ESTE suficient să SPUI :
Doamne Dumnezeule ! ... cu toată încrederea, rezultatele însă pot fi simultane ... sau NICIODATĂ !
În ambele situaţii ... SĂ Mulţumim !
(mai ales când NU vin ... Dumnezeu ŞTIE !)
~
Vă Iubesc !
Doamne ajută !
~,"
articolul (sâmbătă, 12 decembrie 2009) RUGACIUNI DE IERTARE, dar de interes sunt si :
- (vineri, 1 ianuarie 2010) IMPLINIREA DORINTELOR
- (duminică, 10 ianuarie 2010) RADACINILE SUFLETULUI
- (luni, 18 ianuarie 2010) PUTEREA RUGACIUNII.
~19:52
~,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei