sâmbătă, 28 august 2010

Cornele : "Dacă mă Iubeai, mă ascultai !"

Uite Cornele, că mă rog, - dar sunt aşteptată !  
SDC11492
EU nu o ASCULTAM pe Mihaela ! Îmi vorbea în şoaptă, iar eu NU O AUZEAM !
Doamne Dumnezeule, iartă-mă pe mine ... neputinciosul !
~
Iartă-mă Doamne Dumnezeule !
Nu am preţuit DARUL CE MI-AI DAT !
...
~
IARTĂ-MĂ !
Mihaela, darul meu nepreţuit ... iartă-mă !
Mihaela, NU te-am ascultat, dar tu ai Biruit ... iartă-mă !
Mihaela, răbdătoare m-ai aşteptat în SUFERINŢĂ ... iartă-mă !
Mihaela, acuma VĂD, acum AUD, dar, ai plecat ... iartă-mă !
Mihaela, AI BIRUIT ! Pentru noi toţi, FAMILIA ta ! Pentru mine, LENEŞUL ! Pentru tine, INIMA CASEI NOASTRE ! ... iartă-mă !
IARTĂ-MĂ !
~
N-am ştiut SĂ PREŢUIESC !
Dumnezeu a dat !
Dumnezeu a luat !
SLĂVIT ESTE Dumnezeu !
~
Slavă Ţie Doamne Dumnezeule, Slavă Ţie !
Slavă Ţie Doamne Dumnezeule, Slavă Ţie !
Slavă Ţie Doamne Dumnezeule, Slavă Ţie !
~

[1/6] Acatistul Sf Mare Mc Fanurie - Marian Moise

http://www.youtube.com/watch?v=IIUlTLEr0VM
~
Cornelius,
~
UpDate la 13.11.2010.6~18:20 (6:20 PM)

Mihaela dragă ! Te rog să mă Ierţi ! Viaţa aici, bună/rea cum este, o voi continua pentru fetiţa noastră, Ana Maria Ştefania ! Iartă-mă, NU pot să mai stau "BLOCAT" de dorul tău ! cu toate că încă PLÂNG ca prostul ! Curând te voi urma şi eu, desigur ... te rog să mă aştepţi ! Să ştii că nu te-am uitat, nici pe tine, nici pe Getuta; cred că v-aţi întâlnit deja ! Sunteţi ... CAM mulţi care mă veţi aştepta ... toţi cei dragi pe care i-am păstrat şi eu, în INIMĂ ! Vă Iubesc din Suflet ! Eu însă, acum, încerc să FIU în Voia Domnului Dumnezeu ! Vă las cu BINE ... eu revin în acest Plan ambiguu ! Pe curând !
~

Plantaţi pe Orizont COPACI, să crească-n INFINIT !
~,


AMINTIRI dintr-un VIS numit Viaţă:

CĂLDURĂ MARE ! - Trei GENERAŢII ! CĂLDURĂ ... Căldură mare ! Căldură MARE ! Din ură ! Sau din Iubire ! Inimile nu fac faţă, săracele ! Mii de gânduri, ne lucrează ... feri...
Cu 3 luni în urmă

Cornele : "Dacă mă Iubeai, mă ascultai !" - *Uite Cornele, că mă rog, - dar sunt aşteptată !* SDC11492 EU nu o ASCULTAM pe Mihaela ! Îmi vorbea în şoaptă, iar eu NU O AUZEAM ! Doamne Dumnezeule, iart... Cu 2 luni în urmă

Şi PLÂNG ca prostul ...
~,

4 comentarii:

cammely spunea...

http://cammely.wordpress.com/2010/10/18/tristeti-tarzii/

DoarATAT spunea...

Nu pot comenta decât:
Vă Mulţumesc !
~
Cornelius,

i'm the best (micasiadracu) spunea...

eu cred ca ar trebui sa consulti un psihiatru.

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Către ... micasiadraqu !
~
În prima fază, nu v-am răspuns, deoarece NU aveţi adresă !
Adică ... NU aveţi Blog !
Am "descoperit" un POSIBIL blog, însă ACELAŞI TRUC ... l-a folosit (şi poate încă îl foloseşte !) Clona mea !
~
Dar, în Final ... am răspuns ... ACESTEI purtări "de grijă", pentru care ... Vă Mulţumesc !
~
Cornelius,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei