duminică, 19 decembrie 2010

Iartă-mă Doamne Dumnezeule !

Un apel circulă pe Facebook ! Eu ... ca prostul MĂ IMPLIC ! Abia am încheiat acolo un comentariu şi iată, mă grăbesc să-l "aduc" şi aici ! De ce AICI ? Aici, mai mult decât în celelalte BLOGURI ale "mele" (de FAPT ... sunt ale dvs. ! Pentru cei CE ŞTIU, pentru cei ... CARE şi-au dat seama ! Blogul NU este al meu, nu este DOAR al meu. ESTE deasemenea ... şi al CITITORULUI !). Aici eu mă rog împreună cu voi !
 
Acolo, pe Facebook ... m-am OPRIT ... RUGÂNDU-MĂ !!! :

"[Bună Ziua !
Pentru domnul Traian Băsescu, ar fi poate singura şansă de A ÎNCEPE să-şi salveze Sufletul ! Dumnezeu să-l lumineze ! Doamne ajută ! ~ Cornelius,
Pentru POPOR ... deja este mult prea târziu ! Doamne Dumnezeule ... FIE Vie VOIA Ta ! Poporul credincios din acest areal MINUNAT, a răbdat şi a tot răbdat, căci ... l-au LUCRAT BINE, fiind Grădina Maicii Domnului MÂNTUITORULUI nostru ! Nişte venetici AU STRICAT în 20 de ani, truda milenară a unui POPOR CUMINTE şi CU MINTE ! L-au desţelenit de VALORI, au îndemnat Oamenii să-l părăsească, au Fraudat, au Minţit, au Furat având ca paravan LEGILE ... făcute de ei pentru ei ! Au Ameninţat, au Nesocotit, şi-au ascuţit COASA şi au început SĂ TAIE, au distrus PACEA din Familii, au Dezbinat, au adus la "putere" Non valori, veleitari, lipsiţi de HAR, STRĂINI de neam ... Opreşte-mă Doamne ... LUMINÂNDU-I ! Să nu mai facă dintr-ale lor, să nu-şi mai bată joc şi să mai şi râdă ! Lasă-i Doamne să-şi VADĂ neputinţele, lasă-i Doamne să AUDĂ ... durerea noastră din Inimi, din Cuget, din Suflet ! Lasă-i Doamne ... să-şi trăiască GREŞELILE ... în OGLINDĂ ! Te rog să mă ierţi, Doamne Dumnezeule, dar ... DA-LE înzecit, însutit, înmiit CE NE-AU DAT EI NOUĂ ! Întru SLAVA TA Doamne Dumnezeule ! Dar NU NE LĂSA SĂ-I ... LINŞĂM ! ~,
]"
Acum, desigur ... este rândul "lor" ... SĂ MĂ OPREASCĂ să mai exist !
Oricum ... mi-au TĂIAT ... un sfert din Viaţă ! RÂZÂND !
~
Iartă-i Doamne Dumnezeule ... dându-le ce ne doresc ei nouă !
~
Cornelius, :)
(Da ! Să zâmbim ... toţi cei ce CRED în Domnul Dumnezeu: TATĂL, FIUL, SFÂNTUL DUH !!! Toţi cei ce CRED în Dumnezeu, indiferent cum şi-L numesc ... este ACELAŞI pentru TOŢI, deşi ALTUL pentru FIECARE !!!
~
Astăzi ne-a mai plecat o VALOARE: DOAMNA Rodica Tapalagă
Avem preşedinte ... dar NU mai avem ŢARĂ ! 
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei