vineri, 22 mai 2009

Apologia...nesimtirii

Chiar ieri "mustram" o batranica; a rupt o frunza si imediat a aruncat-o, IAR eu, atent la faza, i-am reprosat:
--...daca nu va trebuie, DE CE ati mai rupt-o ?!!
--Poftim !? m-a intrebat nedumerita.
--...frunza! Daca nu ti-a trebuit, de ce ai rupt-o ?
--Si ce-i cu asta !!?
--Te "vede" Dumnezeu !
--Ei asta-i buna...pentru atata lucru ! Vezi-ti de drum!
~
Mai adineauri, cautand ceva, m-am oprit, dand peste alt CEVA: http://nastasecatalin.blogspot.com/2009/05/privirea-care-ocoleste.html ; http://nastasecatalin.blogspot.com/ (imi pare rau, nu intra subliniat; sunt in Mozilla Firefox acum, "dincolo" nu mai puteam lucra DELOC !)
cu scuze, va rog sa intrati "un pic" si in "Follow Your Dream", daca tot ati ajuns pana aici...BineTze!(adresa...scurta...este Sub cea lunga...mai sus).
~
"Hristos a inviat !
Am periat un pic "CO...RO...", te-am regasit "poet arghezian" si iata, am venit sa vad ce mai faci, SI vad ca faci BINE. Doamne ajuta!
Meciul cu noi insine, daca iese un invingator ESTE bine: in ORICE situatie, am invins !!! Dar se-alege praful de tot si de toate. Daca e un meci TARE. Daca e un meci SINCER . Daca este Adevarat, Necrutator, Indarjit, Cu Toate Cartile Pe Masa !
:
...ajunse OM la Poarta Raiului. Sf.Retru il intreaba: --Ce vrei?
--Sa intru. ...--Ai pacate !
--Ma stiu curat. ...--Dragul meu, priveste in spate !
OM avea carute pline varf, cu bolovani, pietre, nisip...--Iata-ti pacatele. Scapa de ele !
OM dorind din Suflet Raiul, se apuca sa "goleasca". La inceput i-a fost usor, desi cu opinteli mari: rezultatul ERA vizibil, cu cele mari si foarte mari; pe rand, unul cate unul, piereau pacatele: pietre,...,pietris,...nisip;TIMPUL trecea in Purgatoriu: "necunoscuti, sau cunostinte, sau prieteni, sau "dusmani", soseau de-a valma"; unii intrau, altii...trudeau, ca OM.
Caci ajunsi la nisip si praf, ESTE din ce in ce mai greu, SA SCOT acum pacatul meu. ...iata: de o caruta am scapat, dar alta-ndata AM capatat...si tot asa...pentru TOT OM, sarman de el, care in "Viata" NU s-a "preocupat" de FEL de EL...
:
Eu inca strang de ZOR praf, nisip si pietre: -3 statii cu "nasul" pe linia 41; -intarzieri repetate, mai peste tot; -vorbe rastite, nervi,...suduieli; SI cate si mai cate...
Draga "boss" iti multumesc pentru...aducere aminte: ce vad la ALTUL, manusa mi-E mie...
Te iubesc,...cat inca SUNTEM, SA facem curat !
ADEVARAT A INVIAT !"
~
Intr-adevar : sa NE vedem de drum ! Cand ne VEDEM : BUCURIE-I sa fie ! Doamne AJUTA !!
Amin !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei