sâmbătă, 5 iunie 2010

VRAJA ... ~ 5

~
încă nu am poză ... sunt prea obosit şi nu am inspiraţie; dacă însă MĂ APUC SĂ SCRIU ... desigur, va apărea şi Muza ! Dacă nu ... nu.
~
În zilele acestui început de mileniu 3, când mintea omului binecuvântată de Harul Dumnezeiesc a ajuns la înalte culmi de civilizaţie şi cultură, chiar şi azi, la două mii de ani după ce Domnul nostru Iisus Hristos a dat lege împotriva obiceiurilor diavoleşti, a tot felul de farmece, descântece şi vrăjitorii, se întâlnesc deseori la sate şi oraşe, în lumea întreagă, bărbaţi şi femei, bătrâni şi tineri care folosesc încă acest diavolesc obicei. În marea majoritate, acest fapt se datorează neştiinţei care este mama tuturor relelor şi unul din cei trei aliaţi puternici ai diavolului (ceilalţi doi fiind nepăsarea şi uitarea).
Punctul de plecare a acestor practici demonice este pactul între omul liber şi diavol, prin care omul liber acceptă conştient despotismul demonic în schimbul unor satisfacţii trecătoare.
Toate cărţile de vrăjitorie, care arată aceste practici recunosc că, prin mijlocirea unor semne şi/ori cuvinte omul are posibilitatea de a invoca duhul cel rău (diavolul).
Diavolul devine din momentul efectuării pactului, stăpânul omului, dând practic impresia înşelătoare că îi este subordonat.
Formele apariţiei demonice sunt nenumărate, grupându-se însă, după recunoaşterea senzorială, sub aparenţă umană sau animală ori ca obiect divers: cuvinte, zgomote, mirosuri.
~
Uff ! ... domnule ! ... NU se mai "termina" cu VRĂJEALA ... CÂT "CUPRINDE"... adică TOT !
~
De data asta "m-am prins" (la 05.06.2010.6 ~ 4:26 AM !).
"Omul nostru" (cel cu "cărticica"), având şi BINECUVÂNTAREA Preasfintitului Părinte GALACTION, Episcopul Alexandriei şi Teleormanului ... pur şi simplu ... taie frunză la câini ! Sau, bate apa'n piuă !
Din nou mă văd "nevoit" să spun CĂ ... deja este prea mult ... ŞI ... că (iar) mă pot opri !

FACEREA (GENEZA)
Capitolul 1

3. Şi a zis Dumnezeu: "Să fie lumină!" Şi a fost lumină.

5. Lumina a numit-o Dumnezeu ziuă, iar întunericul l-a numit noapte. Şi a fost seară şi a fost dimineaţă: ziua întâi.
6. Şi a zis Dumnezeu: "Să fie ...

8. Tăria a numit-o Dumnezeu cer.
9. Şi a zis Dumnezeu: ...

11. Apoi a zis Dumnezeu: ...

Dumnezeu ... a zis, a numit ... a făcut ! Suntem în ZONA de inefabil ... care NU poate fi definit prin cuvinte uzuale, care nu poate fi definit în nici un fel ! ... O altă "aproximare" contemporană : VIBRAŢIE (sunet, muzică ... lumină, ... cuvinte, gând ... etc.).

Sfânta Evanghelie după Ioan
Capitolul 1

1. La început era Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul
2. Acesta era întru început la Dumnezeu.
3. Toate prin El s-au făcut; şi fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut.

am obosit ... iau o pauză (5:07 AM)(6:35 am revenit)
Cată confuzie poate avea cineva ... care afirmă că : "mintea omului binecuvântată de Harul Dumnezeiesc a ajuns la înalte culmi de civilizaţie şi cultură" ? ... spunând apoi, un pic mai departe, despre: obiceiuri diavoleşti, răspândite pretutindeni în lumea largă !
Deci ... să fim bine înţeleşi :
@= Omul, ca fiinţă socială ... are o minte cu înalte culmi de civilizaţie şi cultură !
ori,
@= Omul (tot ăla !) este de fapt IGNORANT, cu răspândire planetară !
ori,
@= amândouă ... sub forma: Omul are o minte cu înalte culmi de civilizaţie şi cultură, însuşire manifestată PLENAR prin răspăndirea pe întreaga planetă a unor obiceiuri diavoleşti, interzise de Mântuitor, dar manifeste la sate şi oraşe, în lumea întreagă, bărbaţi şi femei, bătrâni şi tineri.

Confuzia este deplină ... când "autorul" concluzionează : În marea majoritate, acest fapt se datorează neştiinţei ... Dragă domnule: CINE posedă ACEA Minunată minte de care vorbeai la început, dar imediat ÎMI PRECIZAI ... că nu îi trebuie, deoarece APELEAZĂ la "ajutorul ... cuiva pe care îl numeşte diavol". Să înţeleg că DIAVOLUL reprezintă certitudinea şi garanţia atingerii acestor culmi ??! Sau cumva, acestea sunt datorate neştiinţei ... în care caz ... ar trebui să fie ELIMINATĂ ... Educaţia !!!
De ce NU PRECIZEAZĂ în clar Preasfinţitul Părinte GALACTION ... că educaţia NU mai este necesară ? Deoarece cu binecuvântarea sa ... a apărut "cărticica" pe care acum o ţin în faţă ! Am cumpărat-o din Halele OBOR ! Dar se vinde PESTE TOT. La liber ... fără impozitare !
Câte asemenea "cărticele" SUNT răspândite prin ţară ? Cine controlează ACEST "comerţ" ?
Autorul ... ESTE EXPERT ... în "Vrăjitorie" ... a citit toate cărţile "în domeniu", sau ŞTIE despre ele ... multe lucruri .... dacă îşi permite SĂ COMENTEZE !
Eu comentez ... pe CAZ CONCRET: ţin în mână o cărticică de largă circulaţie, CUMPĂRATĂ !!! Şi am cumpărat-o DINTR-UN LOC PUBLIC !!!

Dacă Poliţia Română nu se autosesizeaza datorită faptului CĂ EU, cetăţean ROMÂN, având drepturi şi obligaţii cetăţeneşti ... SUNT CLONAT punându-mi-se VIAŢA în pericol, poate că se va AUTOSESIZA ... referitor la UN ASPECT al comerţului subteran, la negru, neimpozitat !

Îmi cer IERTARE Preasfintitului Părinte GALACTION căci ... desigur ... domnia sa NU este implicat decât CU NUMELE !
Adică ... iată ... ALTĂ formă de "clonare" a IMAGINII UNUI OM VIU !!!

Direct în AGORA !

Citat din
Sfânta Evanghelie după Ioan
Capitolul 2.

13. Şi erau aproape Paştele iudeilor, şi Iisus S-a urcat la Ierusalim.
14. Şi a găsit şezând în templu pe cei ce vindeau boi şi oi şi porumbei şi pe schimbătorii de bani.
15. Şi, făcându-Şi un bici din ştreanguri, i-a scos pe toţi afară din templu, şi oile şi boii, şi schimbătorilor le-a vărsat banii şi le-a răsturnat mesele.
16. Şi celor ce vindeau porumbei le-a zis: Luaţi acestea de aici. Nu faceţi casa Tatălui Meu casă de negustorie.
17. Şi şi-au adus aminte ucenicii Lui că este scris: "Râvna casei Tale mă mistuie".
18. Au răspuns deci iudeii şi I-au zis: Ce semn ne arăţi că faci acestea ?
19. Iisus a răspuns şi le-a zis: Dărâmaţi templul acesta şi în trei zile îl voi ridica.
20. Şi au zis deci iudeii: În patruzeci şi şase de ani s-a zidit templul acesta ! Şi Tu îl vei ridica în trei zile ?
21. Iar El vorbea despre templul trupului Său.
...
~
Cornelius,
PS: "Cărticica" are 64 de pagini ... eu am ajuns abia la pagina 5 !
acum, la 05.06.2010.6 ~ 8:02 AM
~,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei