vineri, 12 martie 2010

Cu AJUTORUL dumneavoastra !

~
Voi reconfigura peste tot !

REFUZ:

-*- Orice "referire", de ORIUNDE ar veni, oricum ar veni ... ŞI care "vrea" CA EU să CRED despre MINE ... că SUNT Păcătos şi deci TREBUIE ... să fiu UMIL !
-*- Să CRED... că Dumnezeu ... SE ODIHNEŞTE !
-*- Să NU fac parte din CREAŢIE !
Toţi GREŞIM ... dar CONTEAZĂ ... Intenţia !!!
(şi MAI Ales ... Lipsa INTENŢIEI !)

DE ACEEA ... Vă Iubesc ! Pentru că TOŢI Oamenii FAC PARTE DIN CREAŢIA LUI Dumnezeu !
Aşa cum ... "vedem DOAR !" ... că este o singură Creaţie, pe care OAMENII Normali (Credincioşi, adică !) ... o atribuie LUI Dumnezeu, TOT aşa ... EXISTĂ

UN SINGUR Dumnezeu ! (pentru "toţi" deci !)

indiferent dacă "unii" îl numesc TATĂ, alţii îl numesc MAMĂ, alţii "îl consideră" MAI MULŢI !
Mintea NOASTRĂ nu îl poate "defini" NICICUM !!!

EL ESTE ! sau EA ESTE ! sau EI SUNT !

... reprezintă Divinul, Inefabilul, Increatul, Sublimul, Absolutul ... şi deci NICI "eu" ... NU o să încerc să-l definesc !
Accept BIBLIA ... până la proba contrarie !
Accept TRADIŢIA ... până la proba contrarie !
Vă accept ... până la proba contrarie !
Dincolo de ACEASTĂ "probă contrarie" ... ÎL VOI Regăsi TOT pe EL ! ... dar ... EU SUNT cel CARE nu ÎNŢELEG !!! ... şi voi avea RĂBDARE !
~
Îmi voi folosi TOATE "capacităţile" (căci fac PARTE din Creaţie !) pentru A-L Înţelege ! Atât cât pot ! DAR ... NU ÎL Voi Refuza Niciodată ! (ar fi chiar ... Absurd !)

Această "deschidere" însă ... va avea La Bază ... TOATĂ Creaţia !
Nu ... doar BIBLIA !
Nu ... doar Tradiţia !
Iar din CREAŢIE ... fac PARTE şi EU...şi TU...şi EL...şi EA...şi NOI...şi VOI...şi ei,ele !!!

Şi ... NATURA = Întreg Universul !
Şi TOT ce ESTE "dincolo" ... iar Oamenii ... ÎNCĂ ... NU pot Concepe !
~
Iar eu, tu, el, ea, noi, voi, ei, ele ... Suntem Minunaţi !
Pentru că însăşi CREAŢIA ... ESTE MINUNATĂ !
~
Doamne ajută !
~
12.03.2010.5~10:45 AM
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei