vineri, 26 martie 2010

TACI din gură !!!

Eu ... NU pot ... NIMIC ... aici, in Virtual ! ... Nici TU !
~
am pastrat ... un comentariu:
:

Blogger DoarATAT spunea...
Bună Ziua !
către Pr. CONSTANTIN LUPU-MARINEI - SAVINESTI - NEAMŢ
~
Am un coleg foarte bisericos...care "m-ă lămurea" cum că IERI, de BUNA Vestire ... "noi" ortodocşii ... serbăm de fapt Ziua Femeii !
Când am vrut să-i aduc ARGUMENTE contrare ... a ameninţat cu mătura spunând că sunt "predicator" şi că blasfemiez ... să nu îl contrazic, pentru că "sfântul părinte ... aşa îi învaţă ... ŞI SĂ MERG la Biserică !" ... pentru a TĂCEA DIN GURĂ !
Sunt tare ... nedumerit !
Lăsăm la o parte ... această atitudine... complet NE-Tolerantă !
Era de fapt supărat că ... ascultase slujba la radio ... şi NU în Biserică !
Un argument cu care NU a fost de acord :
I-am explicat că Ziua Femeii a fost ALEASĂ la 6 Luni "distanţă" de Naşterea Maicii Domnului (8 septembrie !) ... TOCMAI din motiv de CLARĂ diferenţiere !
CUM deci ... în Plină ZI a Bunei Vestiri ... când TOATĂ trăirea noastră ar trebui ÎNDREPTATĂ înspre Pururea Fecioara Maria ... care A PRIMIT Vestea ... ŞI ... a acceptat ÎNSĂRCINAREA ["Iată roaba Domnului - exclamă Sf. Fecioară - fie mie după cuvântul tău'' (Luca 1, 38)"]...NU mai înainte de a primi RĂSPUNS...LA O Întrebare pe care i-a pus-o Arhanghelului Gavriil.(!).
Mi se pare că ieri ...s-a sărbătorit ZIUA Poliţiei ... BUBUIAU aproape toate posturile de Radio (pe care le pot prinde la servici !), dar care NU prea erau preocupate ... de ZIUA Sfântă ... în care se aflau !
Şi tocmai de aceea MI-AM Contrazis colegul ... care NU suportă contraziceri ... pe criteriul CĂ Dumnealui MERGE la Biserică !
ZIUA Bunei Vestiri ESTE Sfântă ... şi ESTE a Pururea Fecioarei Maria ... NU este "Ziua Femeii" !
Vă rog SĂ MĂ iertaţi pentru această interpelare, dar ... vă rog pe dumneavoastră, CA Preot ... să mă lămuriţi !
Părerea mea este că ATÂT eu cât şi colegul ... avem dreptate (parţial) dar NE şi aflăm ... în plină eroare (gradual...fiecare).
Vă mulţumesc !
~
gata la 26.03.2010.5~11:35, inaintea de a da clik "publicati postare", pe Blogul ElaEL ! (unde am pastrat ... in caz ca aici SE MODEREAZA Comentariile !)
~
Cornelius,
26 martie 2010, 11:35
~
... vă mulţumesc ... pentru Vizionare !

~
Am început articolul aşa : "Eu ... NU pot ... NIMIC ... aici, în Virtual ! ... Nici TU !"
Am cumpărat O CARTE : PSALTIREA MAICII DOMNULUI !
Am început s-o copiez !
M-am oprit ... deoarece o prietenă M-A ÎNTREBAT ... dacă NU cumva O Copiez ... de la "Grupul dumneaiei" ?!!! NU ! O copiam din carte ... dar această interpelare M-A OPRIT DEFINITIV ...

Ieri, de "Buna Vestire" ... când am sunat (telefonic deci !) la Editura BUNAVESTIRE Bacău, Str. Iasilor, nr. 32 ... ... ISBN 973-8460-15-8 ... apărută în 2004 (am plătit 3 Lei ! ... acum câteva săptămâni). Am vorbit ... cu patronul ! I-am explicat că doresc din partea lor, autorizaţie de a transcrie TEXTUL. Acesta nu prea a înţeles ... (sper ... că NU se prefăcea ... că NU înţelege ... pentru a putea trage de timp !) ... şi TOT insista ... ca Blogul SĂ NU FIE Public...SĂ NU FIE "SITE". I-am explicat că NU sunt Instituţie, Patron ... şi că Blogul Este Public ... ca toate Blogurile ... ŞI că EU nu fac Reclamă ! În Final ... a fost de acord ... dar, tot ... să NU fie "public" ! Pe fundalul SONOR ... am auzit când întreba pe cineva ... DACĂ A ÎNREGISTRAT !!!
Pentru această întrebare ... "ascunsă" ... deocamdată NU mai pot transcrie TEXTUL !!! Convorbirea a avut o lungime de cca. 10 minute ... între 15:00~15:20 !! Îi explicasem că O ŞI CITESC ... în Metrou, sau la servici, dar O SI Transcriu pentru cei care NU pot avea textul SUB Formă de Carte ţinută în Mână ! Mie îmi este de folos această TRANSCRIERE ... ŞI pentru că o pot memora mai uşor ! Pentru că o citesc de mai multe ori, in timpul transcrierii :
o dată când citesc o bucată de text
o dată când tastez
o dată când verific diacritice
o dată când o mai verific ... odată
o dată ... când am regrupat toate "bucăţile"...
Dumnealui mi-a mai spus ca este doar patron, dar DREPTURILE DE AUTOR ... sunt la CINEVA din strainatate ! I-am explicat ca textul ESTE oricum posibil de procurat SI din alta parte, de la alta Editura ... si am solicitat ADRESA DE email. NU au inca ! I-am explicat ... ca UN TEXT RELIGIOS ... Apartine de fapt ... CELUI CARE IL Foloseste ! Si ca "este liber" ... sa-l utilizeze ... in CADRUL credintei ! Adica ... NU poate fi ingradit ! Dar ca eu ... avand autorizatia dumnealor, pot "dormi linistit" CA NU am "furat", pentru ca oricum ... precizez SURSA !
A "ramas" ... ca NU trebuie sa fie (Blogul meu !) public, dar ca pot sa scriu !!

Concluzia:


Neavand AUTORIZATIE Scrisa ... NU mai pot sa SCRIU NIMIC !
Neavand autorizatie Verbala (inregistrata DE MINE !) ... Nu mai pot sa scriu ... NIMIC !
Oare ... CINE m-a pus ... SA DAU TELEFON ??
~
EU ... TREBUIE SA Respect ... IN AMANUNT ... Regulile ... pentru a NU fi BUN DE PLATA !
Dar ALTII ... POT SA FURE DE LA MINE ... SI SA CONTINUE ... SA-SI BATA Joc de NUMELE Meu ... SI mai Ales ... SA MA AMENINTE pe mine si FAMILIA MEA ... la modul NONSALANT ... SI CONTINUU ... cu permisiunea Blogger !

Oare ... CINE m-a pus ... sa dau telefon ?


Oare ... atunci cand PRIETENII insisi iti trimit "Pilde" (ale tuturor ! ... celor care le folosesc PRIN CITIRE !!) ... se RAZGANDESC peste noapte ... SI TE "Roaga" ... sa-i Anulezi NUMELE ... eu MA INTREB ... :
CE FAC Atunci CU TEXTUL SCRIS ? ... Caci ... NU POT Preciza SURSA ! Caci am INTERDICTIE ... de a-i "FOLOSI" NUMELE !!!

IMI poate EXPLICA cineva ORICINE cum POT preciza O SURSA fara A PRECIZA ... numele ???...???...???...???....??????????
~
http://www.youtube.com/watch?v=HSBqkiVaLlc

~
Asemenea "PRIETENI" ... Vor să MĂ convingă DE ÎNŢELESUL cuvintelor MÂNTUITOARE ... folosind CA ARGUMENT ... mătura !
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei