sâmbătă, 13 martie 2010

Mă speriasem !


Dincolo ... de INTERDICŢII
Dincolo ... de MATERIE
Dincolo ... de IUBIRE
Dincolo ... de NATURĂ
Dincolo ... de ETERNITATE
Dincolo ... de NOI
Dincolo ... de TĂCERE

IMINENT ...
~
Voi Reface (şi) acest Blog ... cu drag şi Răbdare !
Dacă cineva, ORICINE, vrea să mă ajute ... ESTE Bine primit şi solicitat în amănunt !
Linia MEA directoare pentru ElaEL şi Celor-ÎNCERCAŢI (D=4) este către : un Blog de Spiritualitate Creştin Ortodoxă construit de mine, pentru MINE, cu ajutorul ALTORA, pentru TOŢI !!!
Deoarece EU nu consider UTIL delimitarea Spaţiului dintre OM (uman) şi Dumnezeu (DIVIN), pentru simplul motiv că SUNTEM incluşi în CREAŢIA LUI Dumnezeu, pentru că în BIBLIE ... se spune că OMUL (amândoi: El şi Ea) sunt ... după CHIPUL şi ASEMĂNAREA ... LUI Dumnezeu !, şi pentru multe alte asemenea "SIMPLE MOTIVE" ... NU VOI separa pe OM de Dumnezeu !
Ar fi ABSURD !
...
dacă ... din aberaţiile MELE ... "cineva ... va dori ... să construiască UN OM NOU" ... ACELA ESTE Neavenit şi INOPORTUN !
Singurul îndreptăţit, APT şi Capabil ... de CONSTRUCŢIE, de modificare, sau adăugire a CEVA, ORICE ... LA CREAŢIE ... este doar Dumnezeu (DIVINUL), în nici un caz "NOI" OAMENII, Oamenii, oamenii ! ... sau oricine ALT~Cineva !
~
TOŢI oamenii (spun SAVANŢII ... "Ştiinţei") sunt mai PUŢIN înzestraţi ... decât O BIATĂ Muscă ! Deci ... şi EVREII şi Românii şi Chinezii şi Turcii şi cei din ORICE ŢARĂ de pe ACEASTĂ Planetă, din ACEST TIMP, din această ZONĂ ... a UNIVERSULUI !
De aceea ... eu acord RESPECT ... şi Muştelor !!!
Nu doar ... oamenilor, Oamenilor, OAMENILOR !!!
~
oamenii ... sunt cei FĂRĂ de Dumnezeu
Oamenii ... sunt cei CREDINCIOŞI
OAMENII ... sunt cei din Viitorul "Apropiat", chiar ... IMINENT, care deşi continuă SĂ FIE mai puţin înzestraţi decât ... muştele, CEL PUŢIN ... s-au hotărât, să convieţuiască ÎMPREUNĂ ! TOŢI ... NU doar ... O PARTE !!!
~
La recomandarea unei prietene din Virtual (după cum deja ştiţi) m-am grăbit să-mi procur ... o cărticică ... cred eu ... BUNĂ ! Rămâne de ... "văzut" ! Totul trebuie "asigurat" din PRISMA ... INCERTITUDINII !!!
Doar că ... mie mi se pare MAI Firesc ... UN TRAI MORAL, de RESPECT Reciproc, bazat pe "construcţia" REALITĂŢII ... în NICI UN CAZ ... pe Distrugere !!!
Această cărticică, fiind din DOMENIUL Credinţei ... APARŢINE Tuturor Oamenilor ! Deci EU NU TREBUIE ... să am aprobare ... ca să o ÎMPĂRTĂŞESC ... tuturor celor CARE, fie doar din CURIOZITATE, vor să "o cunoască" ... ŞI PRIN Intermediul ... ACESTUI Blog !
~
"Mişcările" ... amicale din Blogosferă, sunt, în general, NESTINGHERITE !
În limita Bunului Simţ, ORICINE doreşte ... VINE, CITEŞTE, COMENTEAZĂ ... fără NICI o obligaţie ! Nici din partea mea, dar nici din partea lor ! Comentariile ... din cauze bine cunoscute, VOR RĂMÂNE TOTUŞI ... MODERATE ... NUMAI de mine, administratorul UNIC al tuturor Blogurilor ( 9 ) care au Adresa de Profil : http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721 încă din Octombrie 2008 (dacă aceasta ŞI NU alta ... este întradevăr ... a mea). EU CONTEST ... ORICE DUBLURĂ care s-a făcut Blogurilor mele (cele 9) ! Acele copii ... NU ÎMI APARŢIN !!! ... iar în CAZ că "au vreo semnătură ... electronică, sau de alt GEN", acea (sau acele) semnătură (semnături) ... au fost OBŢINUTE Fraudulos, FĂRĂ ACORDUL MEU CONŞTIENT ! Nici un Blog de al meu (deşi am vrut, deşi...am încercat, fără A FINALIZA...însă !), NU a fost supus "Convertirii în bani" ... ŞI NICI NU VA FI !!!
Dumnezeu să ne ajute ! Amin !
~
După articolul de ieri, am "dormit" oarecum ... neliniştit ... de Îndrăzneala mea ! Aceea de A CONTESTA ! Am avut impresia că făcusem ... o blasfemie ! Astăzi am recitit ... şi NU cred că am făcut blasfemie ! Am dreptul ... să mă "îndoiesc", am dreptul ... să fiu NESIGUR, AM Dreptul SĂ-MI ÎNTĂRESC CREZUL ... eliminând eventualul "BALAST" ! Dar ... NUMAI după cel puţin "O Lecturare ... a BIBLIEI" ! Am dreptul SĂ-MI CRESC Ascultarea în TRADIŢIE !
Dar voi REFUZA orice referire ... CARE MĂ ÎNDEPĂRTEAZĂ de Oameni !
Eu însumi NU Sunt ... perfect ca Om, departe de mine "gândul măcar" ... că aş putea ajunge vreo dată ... sfânt ! În accepţie ... Bisericească ! Pentru că ADEVĂRAŢII SFINŢI ... sunt doar cei pe care Dumnezeu îi are ! Obligaţia mea ESTE aceea de a "deveni" mai BUN ! ... cu fiecare Secundă cu CARE îmi petrec VIAŢA !
Modalităţile..."de execuţie în FAPT"...sunt complexe, şi, mai ales...NU sunt "bătute ÎN CUIE" !
~
Nu voi ŞTERGE nimic ! Trecutul meu ... nu-mi aparţine ca SĂ-L POT ... MODIFICA ! Pot doar ... să MĂ Dezic ... de multe ... DAR, Efectul GREŞELILOR făcute, mă va urma până la moarte !
De aceea ... Doamne IARTĂ-MĂ ! Te Rog !
~
Cornelius,

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Va trebui refăcută şi Coloana Gadget !
De fapt, trebuie ... regândită !
Iar Listele ... să fie "dedicate" comentariului despre manifestarea DIVINULUI ! Chiar dacă ... unele "prezenţe" ... VOR "deranja" anumite Mentalităţi !
~
deoarece mă interesează anumite "aspecte", Blogul VA FI Supus ORICĂREI Modificări BENEFICE.
~
Cornelius,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Evanghelia zilei